''Είμαι σε μία Αποστολή για τη Μεταμόρφωση

της Σχέσης του Ανθρώπου με την Εργασία και την Υγεία του!''

Αυτοβιογραφία

Πάνος Αξιομάκαρος, σπούδασε πολιτικός μηχανικός και οικονομολόγος. Εσωτερική καθοδήγηση, όμως, τον ώθησε αρχικά στην κλασική ψυχολογία και στη συνέχεια στην ενεργειακή ψυχολογία, όπου αφιερώθηκε αποκλειστικά. Ίδρυσε και διευθύνει από το 1989 το Ινστιτούτο Έρευνας Σκέψης & Συμπεριφοράς, και είναι international faculty member του PrenatalUniversity. Ήταν εκπρόσωπος στην Ελλάδα και Κύπρο του University of Wisconsin SP-ELI όπου δίδαξε Διαισθητικό Μάνατζμεντ.

Αφιερώθηκε δημιουργώντας το επιστημονικό πλαίσιο της υπερψυχολογίας και διαισθητικά προσέλαβε τις σχετικές γνώσεις και υλοποιεί μεταξύ άλλων τις μεθόδους: ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΔΙΝΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΔΙΝΗ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ, INTERNET BUSINESS THERAPY (IBT) και OLYMPIAN LIFE COACHING (OLC). Επίσης προσφέρει ως ανεξάρτητος σύμβουλος το ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Οι μέθοδοι του διατυπώνονται στα συγραφικά του έργα Η Τέχνη της Μάθησης, Το Σκεψιγράφημα και Η Κβαντική Δίνη Μεταμόρφωσης. 

Εκλεγμένο μέλος του International Expert Advisory Committee on the Alzheimer's Report of the European Institute of Women's Health. Φιλοξενεί στο γραφείο του στην Αθήνα το EGG, του Global Consciousness Project, του Princeton University. Ως σύμβουλος διοίκησης ήταν συντονιστής του αναδόχου του έργου σίτισης του ΟΑΚΑ κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004. Δημιούργησε το GENIUS-LAB. Προσφέρει καθημερινά αποτελεσματική ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλές σε επιχειρηματίες, ιδιώτες και παιδιά. 'Εχει βραβευθεί με το Χρυσό Βραβείο Ποιότητας της Διεθνούς Εκθέσεως του Ζαγκρεμπ. Η εργασία του παρουσιάστηκε από τα ΜΜΕ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Αξιολογήσεις από Διευθυντικά Στελέχη

«Είναι συναρπαστικός, υπεύθυνος, ήρεμος, οξύνους και παρατηρητικότατος, αφηγηματικός, ευγενικός. Σε μαγνητίζει και σε καθηλώνει. Είναι επιστήμων που πολλά μπορεί να προσφέρει στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας, στο χώρο των επιχειρήσεων με ταυτόχρονη καλλιέργεια της ψυχής του ανθρώπου.» Σ.Τ.

«Άριστη κατάρτιση – γνώση στα θέματα που παρουσιάστηκαν. Στωική αντιμετώπιση. Το κυριότερο όμως που επηρέασε την κρίση μου είναι το γεγονός ότι ξανασυναντηθήκαμε ύστερα από 20 χρόνια και η ευχαρίστηση που πήρα από την ΠΡΟΟΔΟ και ΕΞΕΛΙΞΗ που είχες.» Π.Κ.

«Πρόκειται για επιστήμονα σύνθετης παιδείας πολύ αξιόλογο από τον οποίο πήρα πολλά ερεθίσματα για σκέψη και εφαρμοσμένη αξιοποίηση. Τον ευχαριστώ!» Γ.Β.

«Αρκετά καλή επιστημονική κατάρτιση – αντιμετώπιση θεμάτων – ευελιξία σκέψης ως προς τα προβλήματα που τίθενται.» Ο.Τ.

«Η συγκροτημένη προσωπικότητά του με την άριστη και πολύπλευρη επιστημονική του κατάρτιση κράτησε στο ίδιο υψηλό επίπεδο το ενδιαφέρον μας από την αρχή μέχρι το τέλος του σεμιναρίου.» Κ.Γ.

«Πληρότητα στη γνώση του αντικειμένου, μεταδοτικότητα, συνεργασία.» Α.Σ.

«Η όλη παρουσία των θεμάτων ήταν άψογη.» Κ.Α.

«Άριστη γνώση του αντικειμένου που διδάξατε και μεταδοτικότητα.» Κ.Κ.

«Άνετος και φιλικός. Καταρτισμένος και με ευρύτερες γνώσεις πόρων του κυρίως αντικειμένου του. Ιδιαίτερη εκτίμηση στον Ελληνοκεντρικό και Ανθρωποκεντρικό του χαρακτήρα.» Δ.Μ.

«Ήταν όλα εντυπωσιακά και αξιόλογα. Σίγουρα θα βρούμε μπροστά μας την εφαρμογή τους και είναι βέβαιο ότι θα μας βοηθήσουν. Ήταν κατανοητά και δόθηκαν όλες οι αναγκαίες διευκρινίσεις ώστε στο τέλος δεν έμειναν απορίες και κενά. Κάποιες τεχνικές μας αμφιβολίες στο τέλος εκμηδενίστηκαν και υπήρξε πλήρης ικανοποίηση.» Θ.Μ.

«Ήταν φανταστικός γνώστης του αντικειμένου και του αξίζουν συγχαρητήρια που διαθέτει τις γνώσεις του στην Ελλάδα.» Ε.Λ.

«Βαθιά γνώση του αντικειμένου. Μεγάλη εγκυκλοπαιδική μόρφωση.» Ν.Ε.

«Πλούσιο λεξιλόγιο. Πολλές και ποικίλες γνώσεις. Τεράστια Μόρφωση.» Δ.Κ.